czwartek, 20 czerwca 2013

Zaległe artykuły!

Witam was serdecznie na moim Blogu iż długo mnie nie było ponieważ mój stan zdrowia nie pozwalał na artykuły po za tym już od dziś mam dużo ciekawych artykułów między innymi o stanie zdrowotnym o kryzysie zdrowotnym itd. a także jest też artykuł o koncercie ,,Dotknąć sztukę Nieba".

Nie dawno z Wielkopolskiej Jednostce Wojewódzkiej TPG z Poznaniu dokonano zmiany na stanowisku pełnomocnika cóż muszę powiedzieć że ja już mam serdecznie dosyć zmian ponieważ ja przeżyłem już wiele zmian i więcej już nie chcę jestem ciekawy jaka będzie przyszłość naszej Jednostki to się okaże ponieważ z roku na rok jest coraz gorzej i mało osób przychodzi jest to smutna sprawa ale obawiam że to może się przewrócić do góry nogami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...