poniedziałek, 17 czerwca 2019

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018 roku, iż zostałem nominowany przez czasopismo Filantrop było to dla mnie zaszczytem jest to moje pierwsze osiągniecie ponieważ z moim środowisku jestem aktywną osobą społecznie i zawodowo, a przede wszystkim jestem fotoreporterem dla Wielkopolskiej Jednostki Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym  ( TPG ).
Dodatkowo również w ogólnopolskim konkursie Idol Środowiska 2018 roku zająłem 15 miejsce w kraju mówiąc szczerze dużo w życiu osiągnąłem, długo to zapamiętam te piękne chwile.

Pragnę podziękować Redakcji Filantrop za nominowanie mnie do konkursu Idola Środowiska 2018 jest to dla mnie zaszczyt otrzymać dyplom i gratulację, to było dla mnie pierwsze wyróżnienie skali województwa Wielkopolskiego jeszcze raz dziękuję. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...