wtorek, 25 czerwca 2013

Spotkanie klubowe oraz Latające Psy!

Z dniu 22 czerwca odbyło się czerwcowe spotkanie klubowe, dzień rozpoczął się od przyjazdu do Poznania ja byłem pierwszy na miejscu i same nudy przez prawie dwie godziny jeszcze nie dawno mogłem się schować u kogoś a teraz nie mam takiej opcji gdyż cała reszta jest zajęta no cóż z zimą będę miał kłopoty dlatego że będę marznął chyba że ktoś mnie przygarnie do siebie, o godz. 10:00 rozpoczęliśmy spotkanie uczestnicy oraz dwaj członkowie rady i Pełnomocnik oraz koordynator klubu i wolontariuszki dwie osoby po raz kolejny mamy klasyczny przykład z ostatnich spotkań że mało ludzi przychodzi zaś po za tym pierwsze były pogaduszki i zastanawialiśmy co dalej będziemy robić w najbliższych spotkaniach, były też poczęstunki takie tam po tym wszystkim udaliśmy się na Cytabelę gdzie tam odbywały się różne konkurencję psów ludzi było dosyć dużo przy tym oglądaliśmy jak nauczyć psa itd. chodziliśmy po rożnych stoiskach było bardzo ciekawie po ok. godzinie pojechaliśmy na PKP i stamtąd się rozstaliśmy każdy pojechał do domu.

Jak widać że pogoda nam dopisała ale fakt że było gorąco na słońcu dobrze że każdy miał dobry humor i to jest ważniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...