poniedziałek, 9 maja 2011

Weekend w Gorzowie Wielkopolskim.

Z dniach 23-25 kwietnia 2010 roku byłem w Gorzowie Wielkopolskim odwiedzić Rodzinę i również odpocząć od życia codziennego. Z piątek rano wyjechałem w domu Autobusem PKS rano było zimno i słonecznie, podróż była udana jak zawsze pomimo to bardzo lubię podróżować po przyjeździe udałem się z mamą do Sklepu coś kupić do jedzenia jabłka, pomarańcze, i wiele innych produktów w godzinach popołudniowych po przybyciu na miejsce u Rodzinki wypiliśmy kawę i pogaduszki po ten obiad mieliśmy smaczne Pierogi we serem było pyszne ja wówczas oglądałem TV z moim Wujkiem a później kolacja i po kolacji grałem z karty w Remika ta gra nie była łatwa pomimo trudności dwa razy wygrałem a resztę przegrywałem wcale się nie przejmowałem że przegrywałem ale to i tak jest gra z karty za to jestem zadowolony że się nauczyłem grać z karty i pora spać.
W sobotę dzień zaczął się od śniadania Rodzinnego a po śniadaniu pojechałem do Galerii Askana galeria jest położona w centrum miasta Gorzowa wlkp. bardzo lubię chodzić po marketach odwiedziłem punkt klubu sportowego Stal Gorzów jestem kibicem tego klubu i sobie po spacerowałem po galerii i przyszedł czas jechać do domu mojej cioci na obiad i po obiedzie udaliśmy się do Skwierzyny k. Gorzowa na odwiedzinach dalszej Rodziny, pod wieczór wróciliśmy do Gorzowa na kolację i późnym wieczorem paśliśmy spać.
Z niedziele zaczeliśmy od śniadania a po śniadaniu jak zawsze kawa i ciasta potem paśliśmy na spacer okolice rzeki Warta oraz po obiedzie pojechaliśmy do domu, tak naprawdę z Rodziną spędziłem weekend miłej rodzinnej atmosferze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...