poniedziałek, 9 maja 2011

Drzwi otwarte w Firmie Ogrodniczej!

Z dniach 1-3 maja 2010 roku były Drzwi otwarte w Firmie Ogrodniczej ja natomiast byłem 2 maja w Chrzypsku W. był też Pudzianowski który prowadził konkurs dla Dzieci i Młodzieży ponadto oglądałem piękne Kwiaty różnego gatunku z tym były Kwiaty Marii Kaczyńskiej i wiele innych znanych ludzi, bardzo mi się podobały Kwiaty tak naprawdę warto było tam być. Na koniec jestem bardzo zadowolony że widziałem Pudzianowskiego i przypomnę że Pudzianowski jest wielokrotnym mistrzem Świata i Polski, ale ma duże muskuły ale to nie ma co się dziwić w końcu to siłacz zawodowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...