poniedziałek, 9 maja 2011

Gość specjalny!

Z dniu 20 marca 2010 roku gościłem w Międzyrzeczu Województwie Lubuskim na spotkaniu klubu Regionalnego jednostki Wojewódzkiej TPG w Międzyrzeczu na zaproszeniu przez pełnomocnika tamtejszego klubu ponieważ mam tam blisko dokładnie 52 km. Byłem tam po raz pierwszy na klubowym spotkaniu ale i tak dobrze że się spotkałem z moimi znajomymi których znam od dwóch lat a niektórymi od roku, tam są bardzo mili klubowicze i jestem bardzo wdzięczny i ciesze się że mam taką możliwość się potkać z dobrymi ludźmi. A relację ze spotkania zacznę od przywitania uczestników tego spotkania po ten było przemówienie pełnomocnika podczas przemówienia przedstawiła mnie gościa specjalnego oraz przedstawiła moją decyzję że będę uczęszczał na ich spotkaniach klubowych po całym przemówienia przygotowaliśmy wielką kartkę świąteczną kształcie jaja świątecznego pomysłodawcą byłem ja, razem z opiekunami osób Głuchoniewidomych oraz członkami klubu a później poszedłem do innego pomieszczenia tam były prace osób Głuchoniewidomych tego klubu i również były prace mojego kolegi klubowego ( tylko nie jestem pewny czy to były jego prace ) a po ten wróciłem powrotem do sali na którym też się odbywały zajęcia oraz poczęstunek były ciasta i kawa czy herbata. Po dwóch godzinach nasza kartka świąteczna została udekorowana następnie poszliśmy na korytarz zaś przygotowaliśmy się do wspólnego zdjęcia i po tym zakończyliśmy spotkanie klubowe, a resztę godzin z koleżanką i z jej chłopakiem pojechaliśmy na smaczny obiad i po tym obiedzie poszliśmy na spacer a po spacerze udaliśmy się na Dworzec PKS i pojechałem do domu. Więcej relacji znajdziecie na stronie internetowej Lubuskiej jednostki Wojewódzkiej TPG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...