poniedziałek, 9 maja 2011

Kontrola Okulistyczna!

Z dniu 14 maja 2010 roku byłem z Poznaniu na badaniu kontrolnym u Okulisty, piątkowy poranek zaczoł się od śniadania w domu potem krople do oczów a o godz. 6:31 wyjechałem w domu do Poznania tylko dobrze że nie padało ponieważ bardzo nie lubię podróży w deszczu, o godz. 8:20 przyjechałem do Poznania potem pośliśmy na Autobus miejski 68 i z stamtąd pojechaliśmy do Szpitala Wojewódzkiego po kilku minutach dojechaliśmy do Szpitala mama poszła załatwić termin do Lekarza Okulisty no i mam na lipiec a ja poszedłem na pierwsze piętro i czekałem aż Lekarz mnie zawoła no i wszedłem do gabinetu i Pani Doktor mnie prosi żebym patrzył na tablice i pyta się jak widzę po sprawdzeniu był czas na sprawdzenie oka potem sprawdzała ciśnienie w oku no i ciśnienie mam w normie po wizycie u Lekarza udaliśmy na przystanek Autobusowy lini 83.
po przyjeździe do Supermarketu Castorama weśliśmy do środka by zobaczyć co tam ciekawego mają i później pojechaliśmy na Dworzec PKS pośliśmy na kawę i pojechaliśmy do domu cieszy mnie to że nie padało.
Na koniec chciałbym pozdrowić koleżankę która czyta mojego Bloga ale też pozdrawiam pozostałych odwiedzających mojego Bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...