poniedziałek, 9 maja 2011

Trzeci piknik nad J. Głębokim!

Z dniu 19 czerwca 2010 roku odbył się piknik nad J. Głębokim k. Międzyrzecza woj. Lubuskie.
Na pikniku było wiele atrakcji różnych zajęć integracyjnych aż po zabawę taneczną, dobrze że była ładna pogoda ale rano troszkę padało później już było ładnie tylko że były chmury ale i tak to nie przeszkadzała nam pogoda ważniejsze że był uśmiech każdego z nas jestem z tego pobytu zadowolony poznałem sporo nowych osób które ich nie znałem. A na koncercie pod tytułem dotknąć sztukę nieba, były występy artystów Głuchoniewidomych były czytane wiersze koleżanki Izy i występ kolegi Marka taniec plątaniny i granie na Gitarze jako muzyka Rockowego po tem były występy podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie oraz powitanie lata przygotowane przez Międzyrzecki ośrodek Kultury jeszcze po nas grali inne zespoły muzyczne po koncertach udaliśmy się do Szkolnego internatu na dalszą część imprezy taki był piknik, resztę przeczytacie państwo na Blogu JW. TPG Lubuskiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...