piątek, 31 maja 2013

Kontrola Okulistyczna!

Z dniu 27 maja byłem na kontroli okulistycznej no i okazało się że z oku jest już poprawa ale nie do końca ponieważ dalej widzę odbicie ale pani Doktor mówiła mi że jest ok. rana znikła tylko że jeszcze widzę odbicie jest to z powodowane że na miejscu tam gdzie była rana jest taka mgła która mi przeszkadza z widzeniu i wszystkie 6 kropli mam zakończyć i niech oko odpocznie od dodatkowych leków i wtedy zobaczymy jak będzie wyglądać na następnej wizycie mam zaplanowane na 27 czerwca.

No to już trochę lepiej wystarczyło trochę cierpliwości a przede wszystkim trzeba jakoś to przetrwać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...