sobota, 28 lipca 2012

Wybory do Rady Wielkopolskiej Jednostki Wojewódzkiej TPG z Poznaniu!

Witam serdecznie po długiej przerwie.


Z dniu 23 czerwca odbyły się wybory do rady Wielkopolskiej Jednostki Wojewódzkiej TPG z Poznaniu byli uczestnicy i kandydaci którzy startowali w wyborach do rady no oczywiście też kandydowałem najpierw pełnomocniczka Anita przedstawiła zasady z głosowaniu ale głosowanie było ściśle tajne odbyło się na zasadach pisemnych głosowaniach po zagłosowaniu pełnomocniczka Anita razem koleżanki mamą liczyły głosy też było tajne natomiast po wyliczeniu głosów uroczyście Anita ogłosiła wyniki kandydatów najwięcej głosów miał kolega Witalis czyli jest przewodniczącym po raz kolejny troszkę niżej miałem ja czyli zostałem zastępcą przewodniczącego naszej Jednostki TPG z Poznaniu a kolejności były następująco Iza, Krzysztof, oraz Bartłomiej są radnymi.


Na koniec chcę podziękować za oddane głosy oraz za zaufanie pozostałym dziękuję że jesteśmy razem z radzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...