poniedziałek, 2 lipca 2012

Już rok!


Witam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog jest mi bardzo miło że jesteście ze mną od 9 maja zeszłego roku z tym roku 9 maja minął rok od uruchomienia mojego bloga mam zaszczyt poinformować że mój blog jest na innych stronach internetowych czyli promują mój blog są to Wielkopolska Jednostka Wojewódzka TPG oraz Lubuska Jednostka Wojewódzka TPG jest ogromnie mi miło z tej strony należy się duży ukłon jak i odwiedzających,
wszystkim osobom bardzo dziękuję.

2 komentarze:

  1. ja dopiero zaczęłam pisać od niedawana swój blog rozpowszechniam tez tak że zaglądam na inne blogi i zostawiam komentarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję że mnie odwiedzasz ja też odwiedzam twojego bloga

      Usuń

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...