środa, 5 października 2011

Trzy Dyplomy, Medal oraz Puchar!


Z dniach  16-17 września 2011 roku odbyła się trzecia Olimpiada z konkurencjach przeróżnych Głuchoniewidomych z Gdańsku, z Makroregionu Północno Zachodniego wsparcia na rynku pracy 2 dla Głuchoniewidomych ,,weź sprawy w swoje ręce” TPG.

Z piątek rano wyruszyliśmy Pociągiem TLK z Poznania do Gdańska ze mną jechała drużyna z składzie Anita, Jacek, Krzysztof, i p. Czesław, oraz ja tylko szkoda że bezględu na zdrowie Natalii nie mogła z nami jechać ale dobrze że nas dopingowała żebyśmy wygrali na Olimpiadzie moja podróż była fatalna bo siedziałem sam a reszta drużyny siedziała z przedziale ale kolega Krzysztof siedział jeszcze innym przedziale aż mnie to strasznie nudziło co jakiś czas chodziłem do przedziału drużyny i tak co jakiś czas, za jakiś czas gdzieś z okolicy Bydgoszczy Koledze się udało dołączyć do naszej drużyny a ja niestety nie aż mnie to zdenerwowało ale musiałem wytrzymać bo i tak nie było miejsca aż do Gdańska.

Po przyjeździe do Gdańska przywitała nas Kamila trenerka pracy z tego projektu zaś pojechaliśmy do siedziby Pomorskiej Jednostki wojewódzkiej a zaś tam na miejscu przywitali mnie wszyscy znajomi którzy mnie znają z Pierwszego projektu po tym wszystkim poszliśmy zakwaterować oraz na pyszny obiadek po obiedzie były konkuręcie z Warcabów, Tenis Stołowy na którym bardzo ładnie grała nasza Anita dobrze że ją dopingowałem, oraz wieczorne Karaoke i tu nie daliśmy szans rywalom śpiewali Krzysztof, Jacek, oraz ja ale z tego powodu nie umiałem śpiewać ale coś tam zaśpiewałem jeszcze przy tym była uroczysta kolacja a późnym wieczorem poszliśmy spać.

Z sobotę po śniadaniu wyruszyliśmy na boisko do jednych szkół z Gdańsku.
Na miejscu spotkałem się z moją nauczycielką z Bydgoszczy p. Krystyną przed inauguracją Olimpiady z konkurencjach przeróżnych każdy uczestnik miał przyklejony numer na plecach no i wyruszyliśmy na prezentację drużyn po tych prezentacja rozpoczęliśmy zawody Piłka dźwiękowa z tej dyscyplinie wygraliśmy na punkty ale jakoś daliśmy radę było cudownie grali z składzie Krzysztof, Anita, i ja, po tem skok z dal tutaj przegrałem byłem chyba drugi lub trzeci, bardzo podobało mi się bieg na 60 m. z przewodnikiem czyli z Anitą oraz wyścig tandemów na czas dzięki Anicie udało nam się pokonać jak najlepszy czas później były przeciąganie Liny i tu nam szło co raz gorzej tylko raz wygraliśmy a pozostałe nie brałem udziału.

Na koniec Olimpiady było uroczyste zakończenie oraz wręczenie Medali, Dyplomów, oraz Wielkopolska Jednostka TPG otrzymała Puchar przechodni pełnomocnika jednostki Pomorskiej z Gdańska i przez rok będziemy mogli się cieszyć a za rok trafi z powrotem do Gdańska i wtedy inna Jednostka zdobędzie Puchar i tak jest co roku.

Bardzo mi się tam podobało z Gdańsku byłem po raz pierwszy na takiej Olimpiadzie jestem bardzo zadowolony i gorąco chciałbym podziękować naszej pełnomocniczce Anicie za zaproszenie do udziału oraz za wspólny pobyt z Gdańsku dziękuję również wolontariuszowi Jackowi i pozostałym za wspólny pobyt oraz za dobrą rywalizację na którym mogliśmy wygrać dobrze że każdy chciał dobrze się bawić a przede wszystkim był dobry humor który panował z uśmiechem na twarzy jeszcze raz bardzo dziękuję za wspólny pobyt na Olimpiadzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...