poniedziałek, 9 maja 2011

Wigilia Klubowa!


18 grudnia 2010 roku w naszej jednostce Wielkopolskiej TPG się odbyła wigilia klubowa.
Do tego spotkania zaczęliśmy się przygotowywać już wcześniej.
     Na spotkanie dotarli członkowie naszego klubu w różnym wieku. Przybyli nie tylko starsi, stali uczestnicy, ale także dzieci – nasi najmłodsi klubowicze.

     Zgodnie z planem, o 11.00 rozpoczęło się spotkanie. Bożena G. przywitała wszystkich licznie zgromadzonych. Wśród przybyłych osób byli również nowi członkowie wraz z rodzinami.
     Po powitaniu nasza Pełnomocnik przedstawiła plan spotkania. Poczęstunek rozpoczął się, gdy czekaliśmy na księdza. Kiedy do nas dotarł Bożena przywitała go w naszym imieniu i przedstawiła zebranym. Na zakończenie tej oficjalnej części głos zabrał ksiądz Marek R. Wysłuchaliśmy odczytanej przez niego Ewangelii oraz życzeń, po których wzajemne złożyliśmy sobie życzenia świąteczne.
Odwiedził nas też Gwiazdor i wszyscy otrzymaliśmy od niego podarunki.
Oczywiście była też sesja zdjęciowa, gdyż każdy chciał zachować w pamięci miłe chwile.

Moje wrażenia:

     Jestem członkiem TPG od początku istnienia, czyli od 20 lat, jednak już dawno nie widziałem na spotkaniu klubowym  tak dużo osób.
Jestem bardzo zadowolony z naszej wigilii w Poznaniu.
     Najbardziej podobała mi się atmosfera jaka zapanowała wraz z przybyciem Świętego Mikołaja, kiedy wspólnie śpiewaliśmy Kolędy.
Chciałbym żeby na kolejne spotkania przychodziło coraz więcej ludzi. I mam nadzieję, że to moje wigilijne marzenie się spełni.

     Na koniec chciałbym podziękować szczególnie naszej kochanej Pełnomocnik, Bożenie G., za tak wspaniałą wigilię. To spotkanie na pewno będę długo wspominał.  Było naprawdę super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...