poniedziałek, 9 maja 2011

Nowy rok 2011 oraz nowe problemy!


Witam serdecznie czytających mój Blog, no i mamy nowy rok ale początek roku dla mnie zaczął się tragicznie z powodu braku pracy długo nie mogłem dojść do siebie ale momentami czuję totalny brak pracy, zaczeło się od wizyt u Lekarzy potem z Zakładzie pracy z trakcie rozmów z pracodawcą powiedziała mi że mam zadzwonić po nowym czyli 10 stycznia przed południem zaś potem pojechałem do domu spokojnie i czekałem aż upłynie termin 10 stycznia z tym terminie zadzwoniłem tam do Zakładu i rozmawiałem z pracodawcą usłyszałem że pracodawcy się nie opłaca zatrudniać na 4 godziny pracy ale próbowałem załatwić inną sprawę tak żebym mógł pracować i tak nasza rozmowa nie przyniosła rezultatu więc zakończyłem rozmowę Telefoniczną przez cały tem dzień byłem bardzo zły.

Szanowni czytelnicy jak państwo się domyślacie że z Polsce widać gołym okiem że nic się nie opłaca zatrudniać na 4 godz. osoby Niewidome i nie tylko oraz rzeszy niepełnosprawnych, odbywałem w zeszłym roku szkolenie dla Głuchoniewidomych w ramach wsparcia na rynku pracy dla Głuchiniewidomych jedne szkolenia pomagają ale i tak pracodawcy nie chcą zatrudniać osoby niepełnosprawne.

Więc od tego czasu już nigdy nie znajdę pracy z mojej okolicy bo dla mnie pracy nie ma przystosowanym dla niepełnosprawnych a więc lepiej mają osoby które mieszkają z dużych miastach, i tak dzisiejsza Polska wygląda mówi się trudno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...