piątek, 15 lutego 2013

Statuetka i Duplom są już w domu

Z dniu 26 stycznia z Gdańsku zostałem wyróżniony w kategorii wszystkie drogi prowadzą do rehabilitacji, czyli Beneficjent-Podróżnik.
Jest to dla mnie zaszczyt z tego wyróżnienia jestem ogromnie zadowolony z mojego osiągnięcia ale pragnę podziękować wszystkim którzy mnie dopingowali a szczególnie dziękuję mojej Trenerce Anicie M. to były dla mnie nie zapomniane chwile podczas pożegnania naszego projektu wsparcia na rynku pracy dla głuchoniewidomych, całą relację i galerię zobaczycie na Blogu Pomorskiej Jednostki Wojewódzkiej pod linkiem tu. oraz możecie zobaczyć na Facebooku oczywiście mają dostęp tylko osoby znajome.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...