środa, 12 grudnia 2012

Nie udało się

Zeszłym tygodniu byłem z Anitą M. na spotkaniu z panem Dyrektorem OSIRu w sprawie przedłużenia mojej pracy ale nie już tym razem stażu tylko o normalną pracę rozmowy zakończyły się fiaskiem nie doszliśmy do porozumienia i pan Dyrektor odmówił mi a więc nie mogę tam pracować.

Szkoda że się nie udało z kolejnym Zakładzie Pracy powiem krótko to wszystko wina pracodawców że nie chcą przyjmować osoby do pracy z jednoczesnym uszkodzeniem wzroku i słuchu a to jest na prawdę skandal na całego to jest wasza nie chęć do przyjmowania osób niepełnosprawnych to wszystko woła o pomstę do nieba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...