niedziela, 16 września 2012

O forum i Sierpniowym Weekend!

Witam was serdecznie na moim blogu po dwóch miesiącach ponieważ dawno tu nie pisałem ale zanim zaczniemy chciałbym wam poinformować że już nie długo ruszy nowe forum które będzie ulepszone możliwości wejścia na daną stronę ponieważ na starym forum głuchoniewidomi.2forum występowały częste usterki i dlatego podjąłem decyzję o zmianie serwera innej firmy nowe forum będzie działać dożo lepiej niż ostatnio o nowym adresie dowiecie się niebawem...

Z 18 sierpnia odbyło się spotkanie Klubowe naszej Jednostki z Poznaniu a na drugi dzień wycieczka po Poznaniu oraz festyn rodzinny organizatorem był kolega Jacek K. zapraszam was serdecznie do mojej relacji niedzielnej wycieczki Tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...