sobota, 24 grudnia 2011

Wigilia!

Witam serdecznie świątecznym nastroju mam nadzieję że wigilia mija wam dobrze i spokojnie.


Tak naprawdę każdy z nas odchodzi święta bożego narodzenia stało się tradycją od lat każdy spotyka się z rodziną żeby wspólnie świętować boże narodzenie co roku, ale niestety są tacy ludzie którzy nie mają możliwości przygotowania do świąt powodów jest wiele i dlatego ludzie przychodzą do różnych organizacji pozarządowych którzy pomagają osobom potrzebującym oraz organizują święta bożego narodzenia na dużą skalę dla potrzebujących czyli gromadzą się przy jednym Stole wigilijnym,
Dobrze że są takie organizację które pomagajom potrzebującym bez takich pomocy by nie było świąt i nie tylko.

2 komentarze:

  1. Witam, cieszę się,że masz wspaniały blog w dodatku miło jest u Ciebie Michałku czytać. Witam w Nowym Roku 2012 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo że odwiedzasz mojego Bloga Dziękuję.

      Usuń

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...