niedziela, 8 lutego 2015

DJ Bal Karnawałowy 2015 WJW TPG

Z dniu 7 lutego br. odbyła się zabawa karnawałowa muzykę przygrywał DJ Step bardzo miły gość który miał dużo ciekawych przebojów na którym mogliśmy zatańczyć wspólnie razem z moimi kolegami i koleżankami oraz Wolontariuszkami i nie tylko po niedługim czasie gościli u nas Dziennikarze czasopisma Filantrop były wywiady oraz zdjęcia czyli fotorelacje było bardzo ciekawie iż dlatego że była loteria fantowa na której były cenne nagrody, było też dużo smakołyków oraz napojów również nie zabrakło kolorowych strojów w różnych postaci bajek czy filmów było ciekawie ja natomiast nie lubię się przebierać ale bawiłem się dobrze tylko że do partnerek nie mam szczęścia ale zatańczyłem z kilkoma osobami przyszedł czas zakończyć imprezę ale było fajnie.

Chcę podziękować DJ step za udaną imprezę no i przede wszystkim również dziękuję kolegom oraz koleżance WJW TPG za udaną imprezę że mogło się odbyć. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...