niedziela, 6 lipca 2014

Na łonie natury z WJW TPG Poznań

Witam was serdecznie z niedzielny wieczór, za oknem jest ładna pogoda no i jeszcze bardzo gorąco jak widać mamy lato na 100% ale nie każdy pewnie lubi takie gorączki. Wczoraj byłem z Poznaniu na spotkaniu z projektu TPG nad J. Maltańskim były ćwiczenia ruchowe takie żeby pobudzić do życia kości inaczej szkielety, było nas trochę ludzi na rzut oka było więcej chętnych Wolontariuszy TPG, uczestników było 5 osób, oczywiście nie zabrakło zdjęć znajdują się z mojej galerii na Facebooku wykonawcami zdjęć były dwie wspaniałe Wolontariuszki Ewa Prz. i Marta Prz. ciesze się że mam tu fajnych Wolontariuszy tylko szkoda że kontakt jest trochę ograniczony ale to wiadomo że są wakacje i nie tylko bo przecież pracują itd. ale za to są w śród nas pozdrawiam i dziękuję za sobotni dzień.

Po spotkaniu z Natalią Szy. oraz z Bartkiem Szu. poszliśmy na lody a po ten udaliśmy się na Dworzec Gł.

Na koniec pragnę wam podziękować że jesteście ze mną moi znajomi a Natalii dziękuję że była z Poznaniu :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Duże osiągniecie z moim życiu :)

Ubiegłym roku w czerwcu 2018 zdobyłem dla mnie 3 miejscu w konkursie organizowane przez Fundację Szansa dla Niewidomych Idol Środowiska 2018...